The European Network on Teaching Excellence (E-NOTE)
Poskytovatel | Evropská komise |
Program | Erasmus + Strategic Partnerships |
Kód projektu | 2020-1-NL01-KA203-064782 |
Účastníci projektu | Universiteit Leiden (koordinátor), Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy, Universidade de Coimbra, Københavns Universitet, The Global Governance Institute, Coimbra Group |
Hlavní řešitel | Prof. dr. Joachim Koops |
Cílem projektu e-NOTE je zvýšit transparentnost, koherenci a konvergenci v oblasti zvyšování a oceňování pedagogických schopností ve vysokém školství. Současně chce e-NOTE stimulovat spolupráci vedoucí k vytvoření celoevropských standardů v této oblasti. Konsorcium e-NOTE je vedené Leidenskou univerzitou (NL) a podílí se na něm vedle Univerzity Karlovy také univerzity v Kodani (DK) a Coimbře (PT), belgický Global Governance Intitute a univerzitní asociace Coimbra Group. Společně se tito partneři pokusí identifikovat dobrou praxi v oblasti online a offline výuky na bakalářské a magisterské úrovni i v oblasti školení doktorandek a doktorandů.
Projektový tým FSV UK (5)
prof. Mgr. Tomáš Weiss, M.A., Ph.D.
Odpovědný řešitel na FSVDr. Irena Kalhousová
Členka týmudoc. PhDr. Tomáš Nigrin, Ph.D.
Člen týmudoc. PhDr. Jiří Vykoukal, CSc.
Člen týmuSdílejte projekt s ostatními
Související projekty
Programme on Environmental Communication
Tento čtyřletý výzkumný program má za cíl přeformulovat environmentální komunikaci, tj. začlenit pokročilé a inkluzivní chápání environmentální komunikace do výzkumu, politiky a praxe tak, aby mohla účinně podporovat transformace udržitelnosti.
Expoziční vzdělávací nástroje Paměti národa pro 21. století
Jádrem projektu je experimentální vývoj a aplikovaný výzkum nových technologií a unikátního software pro podporu muzeální zkušenosti a vzdělávání. Interaktivní muzejní exponáty, hry či virtuální realita pro muzeum Paměť národa…
Umělá inteligence, média a právo
Projekt definuje zákonné i podzákonné podmínky spravedlivé ochrany osobní autonomie a práva na informační sebeurčení jednotlivce při používání umělé inteligence v oblasti personalizace zpráv, reklam a dalšího obsahu prostřednictvím hromadných…