Leadership and Institutionalisation of Teaching Excellence (LITE)
| Poskytovatel | Evropská komise |
| Program | Erasmus + KA2 Kooperativní partnerství |
| Kód projektu | 2025-1-CZ01-KA220-HED-000358800 |
| Účastníci | Fakulta sociálních věd Univerzita Karlova (koordinátor), Právnická fakulta Univerzita Karlova, Alma Mater Studiorum Universita di Bologna, Global Governance Institute ASBL, Kobenhavns Universitet |
Leadership and Institutionalisation of Teaching Excellence (LITE) umožňuje vedoucím pracovníkům univerzit, akademickým manažerům, pedagogickým pracovníkům a správcům získat nástroje a kompetence potřebné k institucionalizaci a odměňování excelence ve výuce. Prostřednictvím mapování založeného na důkazech, přizpůsobených školení, mentorovacích programů a strukturovaného dialogu o politikách posiluje LITE vedoucí schopnosti a vytváří trvalou Evropskou síť pro vedení a institucionalizaci excelence ve výuce (ENLITE) s cílem podpořit institucionální změny a reformy politiky vzdělávání.
LITE poskytuje komplexní mapování a příklady osvědčených postupů, čtyři přizpůsobené vzdělávací programy, kombinované vzdělávací prostředí a portál, program mentorování pro vedoucí pracovníky, průvodce institucionalizací CTL, startovací sadu, nástroj pro sebehodnocení, sérii stručných informací o politikách a trvalou síť ENLITE – vybavuje univerzity nástroji založenými na důkazech, které slouží k institucionalizaci a odměňování vynikajícího výkonu ve výuce a zároveň informují tvůrce politik v celé EU.

Sdílejte projekt s ostatními
Související projekty
Combating Fiscal Fraud and Empowering Regulators (COFFERS)
Since 2008 ‚fiscal leaks‘ have become an immediate policy challenge for EU governments, partly as a result of tax abuse. The COFFERS project unfolds as EU tax authorities transition to…
Global Excellence in Modelling of Climate and Energy (GEMCLIME)
Projekt se zaměřuje na významné aspekty energetické ekonomiky a změny klimatu. Projekt se zabývá globálními a komplexními vědeckými a politickými problémy.…
Za hranice hegemonických narativů a mýtů. „Pohnutá minulost“ v dějinách a paměti středovýchodní a jihovýchodní Evropy
Cílem projektu je zkoumat historické narativy „pohnuté minulosti“, které sehrály významnou roli při formování moderních národů a kulturních identit „imaginárních společenství“ v celé středovýchodní a jihovýchodní Evropě. Navrhovaný projekt tyto…