Digital labor practices and gig economy in digital game cultures
Poskytovatel | Univerzita Karlova |
Program | 4EU+ akademický minigrant |
Kód projektu | MA/4EU+/2024/F3/03 |
Účastníci | Fakulta sociálních věd Univerzita Karlova, University of Copenhagen, University of Milan |
Cílem tohoto projektu je prozkoumat nové přístupy a metody sběru a analýzy velkých dat za účelem studia digitálních pracovních postupů v kontextu nových technologií v odvětví digitálních her, jako jsou například kryptoměny. K dosažení tohoto cíle vytvoříme výzkumnou síť zaměřenou na digitální práci v kontextu her se zvláštním zaměřením na kryptohry na pomezí herní a běžné ekonomiky. Budeme kombinovat výzkumné perspektivy napříč komunikačními studii, herními studii a sociologií, abychom se zabývali charakteristikami kryptogamingu, které nelze dostatečně postihnout pouze v rámci některé z těchto disciplín.
Projektový tým FSV UK (2)
doc. Mgr. et Mgr. Jaroslav Švelch, Ph.D.
Hlavní řešitelSdílejte projekt s ostatními
Související projekty
Combating Fiscal Fraud and Empowering Regulators (COFFERS)
Since 2008 ‚fiscal leaks‘ have become an immediate policy challenge for EU governments, partly as a result of tax abuse. The COFFERS project unfolds as EU tax authorities transition to…
Global Excellence in Modelling of Climate and Energy (GEMCLIME)
Projekt se zaměřuje na významné aspekty energetické ekonomiky a změny klimatu. Projekt se zabývá globálními a komplexními vědeckými a politickými problémy.…
Za hranice hegemonických narativů a mýtů. „Pohnutá minulost“ v dějinách a paměti středovýchodní a jihovýchodní Evropy
Cílem projektu je zkoumat historické narativy „pohnuté minulosti“, které sehrály významnou roli při formování moderních národů a kulturních identit „imaginárních společenství“ v celé středovýchodní a jihovýchodní Evropě. Navrhovaný projekt tyto…